wtorek, marca 06, 2007

Przerwa techniczna / Maintenance break

Jak by kto pytał to my żyjemy, tylko się nie odzywamy :-). Jestem w trakcie przewalania wszystkich danych na nowy dysk i robienia porządq. Jak to wszytko ogarnę, to może wreszcie wrzucę wszystkie zaległe zdjęcia, co to jeszcze od San Fran się ciągną i dociągnąć nie mogą.
---
We are still alive, just don't say much recently :-). I am transferring all data to new hard drive and trying to put it in some order. As soon as I am done, I hope to post the whole backlog of pictures starting from San Fran that I did not have a chance to publish.
A Anonymous Anonimowy na to:

o boziu- ja juz o tych zdjeciach zapomnialam. wujek zaloz sobie konto na flickr. b latwo sie wszystko wrzuca i w ogole latwy jest w obsludze i przyjemny w uzywaniu.

3/06/2007 2:34 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

no jak zapomnialas, jak u Ciebie na blogu gadalysmy nie tak dawno, ze wujek zdjec z san fran nie wrzucil, a obiecal? ja sie tak latwo nie dam.

3/06/2007 3:33 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

no ja mam skleroze

3/06/2007 4:26 PM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close