środa, maja 24, 2006

Warzenie / Brewing

Chris mi ostatnio powiedział, że można kupić zestaw do warzenia piwa w domu. Nosiłem się z zamiarem nawarzenia piwa w domu jeszcze za czasów, kiedy jeździłem w celach zawodowych i turystycznych po rozmaitych browarach. A ponieważ lokalne piwo to generalnie popłuczyny, więc postanowiłem przyjrzeć się temu bliżej. Znalazłem taki oto zestaw:
---

Chris told me last time that I can buy a kit to brew my beer at home. I have been thinking about brewing beer at home since I had started all my business and private visits in breweries. And bearing in mind local beer is crap, I decided to take a closer look. I found something like this:



I szczerze mówiąc wygląda to mało zachęcająco. Patrząc na tą kupę plastiq i torebkę "Dopalacza" (co to u licha jest? drożdże?) wygląda to trochę tak jak zestaw do oranżady w proszku: wsypać i zamieszać.

Znalazłem za to sklep ze wszystkimi składnikami i z dokładnym opisem sztuki warzenia tutaj i pewnie po wakacjach nawarzymy jakiego ciemnego...
---

Frankly, it doesn't look promising. All these plastics and the bag of "Booster" (what the hell is this? yeast?) seem to be more like instant powder drink: dissolve and stir.

However, I found a store with all the ingredients and detailed brewing recipe here and most likely after summer holiday we try to brew some dark one at home...
A Anonymous Anonimowy na to:

nawarzcie jasnego, ale w wakacje! Przyjadę i spróbuję:))

6/06/2006 5:50 AM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close