niedziela, listopada 04, 2007

Wodorowe BMW / Hydrogen BMW

Wracając z Arlington, zatrzymaliśmy się przed moim biurem, bo musiałem odebrać jakąś lekturę, a w biurze rzadko bywam. I takie cacko stało przed biurem:
---
Coming back from Arlington, we stopped by my office, as I had some books to pick up and recently I am not very often in the office. Here is what I spot in front of the office:



A Anonymous Anonimowy na to:

Hehe, jechałem takim :-).

Wrzucę za parę dni fotki na mój blog...

Jednym z bardziej bajerowatych feature'ów jest przycisk przy kierownicy, którym przełącza się zasilanie z benzynowego na wodorowe -- podczas jazdy!

11/08/2007 11:20 PM  
A Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to:

Gdzie można się takim powozić?

11/09/2007 12:38 AM  
A Anonymous Anonimowy na to:

U mnie w pracy :-).

W lecie mieliśmy ich chyba z pięć – w okolicy odbywały się jakieś pokazy i u nas w laboratorium była stacja z wodorem i parking, na którym je trzymali (to dosyć drogie zabawki).

Jednego dnia urządzili pokaz dla pracowników z losowaniem prawa przejechania się jednym z nich, i fuksnęło mi się :-).

11/13/2007 8:54 PM  
A Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to:

No i jak wrażenia?

11/13/2007 9:38 PM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close