czwartek, sierpnia 16, 2007

To mają być wakacje? / Is this what you call vacation?

Wybieramy się niedługo do kraju na wakacje. Szaleństwem jest wożenie drzewa do lasu, więc mam nadzieję, że poniższe wyjaśnienie wystarczy, żeby powstrzymać komentarze, że wujki oszalały ;-).
---
We are going back home for vacation soon. Since it is not the wisest option, I hope the explanation below would be enough to stop the comments about our sanity ;-).




Z drugiej strony to już drugie podejście wujka Zdziska i ciotki Stefy, więc może jednak coś z nimi nie tak ;-).

W każdym bądź razie, gdyby ktoś był przejazdem w okolicy, to zapraszamy serdecznie.
---
On the other hand it is our second time, so maybe indeed there is something wrong with us ;-).

Anyway, feel free to stop by if you are going to be in the area at that moment.
A Anonymous Anonimowy na to:

Jak to - to ciotki i wujki nie sa juz po slubie? Na kocia lape? Zgroza!

8/16/2007 6:02 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

po cywilnym sa tylko, tak? no zycze milej zabawy. mam nadzieje, ze pokazecie zdjecia :)

8/16/2007 8:07 PM  
A Blogger Kate na to:

Ej ej, serio serio? Kurczę, dla mnie to beznadziejna data :P, bo ja do Krakowa dopiero 3 września przyjeżdżam :/ Przyłączam się więc do prośby Houston o zdjęcia :)) No i rzecz jasna, już teraz (bo nie będzie mnie czas dłuższy) życzę wszystkiego najlepsze dla Młodej Pary :D

8/17/2007 3:46 PM  
A Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to:

Drugie podejście :-). Znaczy jedno już było.

Młoda Para?... Przyjmijmy, że Stefa jeszcze się załapie na to określenie "młoda" ;-).

8/17/2007 4:30 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

Jak mi sie uda dojechac do Krakau to bede:) a jak nie, to bede myslami!
A podróz poslubna nie bedzie moze przez Wrocław?? Zapraszam:))))

8/21/2007 10:25 AM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close