poniedziałek, września 25, 2006

Przerwa / Break

Od dwóch tygodni próbuję znaleźć czas, żeby coś naskrobać i wrzucić kilka zdjęć. I jakoś się nie udało. W robocie nawał pracy, w domu próbuję się przegryźć przez podręcznik do REG'a, mam długą listę zaległości administracyjnych, więc na razie zawieszam działalność. Na jakiś czas. A tych co lubią czytać o podróżowaniu zapraszam na stronę Kamila, który właśnie wrócił w wyprawy na zachodnie wybrzeże.
---
For two weeks I have been trying to find some time to write some short note and publish few pics. And I couldn't. I have a lot to do at work, at home I am trying to get through the REG study book, and there is a long backlog of admin work, so I have to suspend the blogging activity. For some time. I also suggest visiting Kamil's page, if anyone is interested in trips to the West Coast.
A Anonymous Anonimowy na to:

Tak latwo sie nie damy splawic. Ale poczekamy cierpliwie i w miedzyczasie zobaczymy, co tam kolega Kamil napisal.

9/25/2006 12:55 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

OK, czekam:)
Blog Kamila nawet fajny, ale strasznie sie ciezko czyta- chodzi mi o "znaczki". Nie wiem, moze tylko ja tak mam??? Ze zamiast polskich znaków są "krzaki"???:(

9/26/2006 5:09 AM  
A Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to:

u mnie działa pierwsza klasa - żadnych "krzaków".

9/26/2006 9:57 AM  
A Anonymous Anonimowy na to:

Dziala w Firefoxie. W Internet Explorerze sa krzaczki. Znaczy sie, ze autor wie, co dobre ;-). Ja mam zakaz uzywania Firefoxa w robocie, bo podobno bedzie przeszkadzal jakims tam aplikacjom, jakie tu mamy. Slyszeliscie wieksza glupote?

9/26/2006 12:03 PM  
A Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to:

mnie to nie przeszkadzało w zainstalowaniu i używaniu go do wszytkiego innego niż strony firmowe.

a to, że autor wie co dobre należy sądzić po ascezie formy :-))). nawet komentarzy nie ma gdzie zostawić, co za skandal :-))).

9/26/2006 2:02 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

taa ja tez instalowalam wszystko co mozliwe. wykrecam sie zawsze tym, ze musze sie kontaktowac z rodzina w polsce i to czy tamto jest mi potrzebne. bo albo mamy inny alfabet i inaczej nie bedzie dzialalo, albo musze podrozowac i musze sie jakos komunikowac z rodzina (no chyba, ze wola placic za rozmowy telefoniczne)...
ostatnio namowilam ich na zakup tego
http://www.visualthesaurus.com/
powiedzialam, ze potrzebny mi jest do nauki angielskiego. kupilam i zaksiegowali jako trening :-)

9/26/2006 11:25 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

może i działa w firefox ale w pracy tego nie moge miec a w domu- nie mam pojecia jak to działa itp..... :/

9/27/2006 7:29 AM  
A Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to:

trochę niżej na stronie jest obrazek z napisem: GetFireFox. Mozna też spróbować Opery (też jest darmowa), chociaż mnie FF bardziej leży.

9/27/2006 9:11 AM  
A Anonymous Anonimowy na to:

OK, te problemy z Explorerem już poprawiłem. Dziwne, że nikt mi o tym wcześniej nie pisał. Czyżby nikt ze stałych czytelników mojego bloga, przynajmniej tych polskojęzycznych, nie używał tego badziewia? :-)

10/02/2006 4:10 PM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close