poniedziałek, października 16, 2006

Polskie żarcie: naleśniki z serem / Polish food: pancakes staffed with sweetened cottage cheese



Stefa była w ten weekend w Balti i kupiła ser biały. No i zrobiła naleśniki z serem. Pycha!

Lubicie naleśniki? To zapraszam, mamy pełną szafę (zawsze mi się ten dowcip przypomina :-)

PS. Uczę się i mi odwala :-)

---
Stefa went to Balti last weekend and bought cottage cheese. And she prepared pancakes with cheese. Delicious!

Do you like pancakes? Feel free to come and give them a try, we have a cabinet full of them (they always remind me of that joke :-).

BTW I am studying and going slightly crazy :-)
A Anonymous Anonimowy na to:

pycha

10/16/2006 11:23 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

a ja nie znam żartu o naleśnikach w szafie...:( czy to może szafa Lesiaka? ;D
A pierogi ruskie tez robiliscie z tego twarogu?:)

10/18/2006 8:48 AM  
A Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to:

Przychodzi facet do psychiatry:
- Panie doktorze, moja żona uważa, że jestem walnięty bo lubię naleśniki.
- Nie ma w tym nic nienormalnego. Ja też lubię naleśniki.
- To zapraszam do siebie - mam pełną szafę :-)

10/18/2006 12:29 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

aaaa, dobre! :DD
A nie wiedzialam, ze Stefa byla w Balti z K. :)

10/19/2006 5:12 AM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close