czwartek, marca 23, 2006

Tych państwa nie obsługujemy...

Stronie na tej stronie od politykowania :-). Ale dzisiaj ręce mi opadły ze zdziwienia nad głupotą ludzką.

Maria Teresa Nowak (PiS), zastępca przewodniczącego sejmowej Komisji Edukacji, Nauki i Młodzieży:
"Podczas posiedzenia komisji pani przewodnicząca ogranicza czas wystąpień posłów, a przecież to my jesteśmy wybrani przez Naród, aby pracować w Sejmie. Nas ogranicza się do trzech minut, po to, żeby wysłuchać pana Owsiaka. A co można powiedzieć przez trzy minuty na tak ważny temat, jakim jest wychowanie młodego pokolenia? Mam zamiar wypowiedzieć się w tej sprawie na prezydium, bo nie może być tak, że posłowie są ograniczani, natomiast goście mogą się wypowiadać tak długo, jak chcą.
Ja wyszłam, pana Owsiaka nie słuchałam, ponieważ nie mam takiej potrzeby wewnętrznej, natomiast wysłuchałam innych posłów i pana ministra. Dlatego nie znam szczegółów programu, choć pan Owsiak opowiadał o nim na pewno dużo dłużej aniżeli trzy minuty. Nawet bez znajomości szczegółów jestem przeciwna, żeby prowadził program pierwszej pomocy w szkołach. Jak dotąd pan Owsiak więcej zrobił szkody niż pożytku w procesie wychowania młodego pokolenia. Uważam, że jeżeli chce coś robić, niech to robi poza szkołą. Musimy najpierw się przyjrzeć, co on robi, jak to robi, a potem go ewentualnie przyjąć do szkoły. Niesprawdzonych osób (albo wręcz takich, które nie wykazały się jeszcze niczym pozytywnym) nie powinno się zapraszać do szkoły. Patrząc na przeszłość, obawiałabym się nawet, że może to przynieść więcej złego niż dobrego."

Reszta jadu tutaj... Źle nikomu nie życzę, ale mam nadzieję, że tej pani nikt pierwszej pomocy nie udzieli...
A Anonymous Anonimowy na to:

ranyyy co za babsztyl!!! Zeby być AZ TAK uprzedzoną???

3/24/2006 4:01 AM  
A Anonymous Anonimowy na to:

Itelekt tej że Pani poraził mnie...
Cóż moge dodać moja 'sympatiia' do PisikÓw wzrasta...;]

3/24/2006 3:27 PM  
A Blogger Diego Gutiérrez na to:

u would never say what a bad time i had to cross the border
it s unbelivable
they retained me 7 hrs cos under "terrorist activities" suspicions.
I couldnt cross till the next day
i ll try to post that in english

4/02/2006 12:26 PM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close