środa, marca 08, 2006

Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce :-)... / I wish I was able to concentrate as much as I am lazy :-)...

Jest taki moment, kiedy facet zabiera się z własnej woli za sprzątanie. To wtedy kiedy musi się zabrać do nauki :-).

NIE CHCE MI SIĘ!!! Ale trzeba. Pierwsze egzaminy zaplanowałem na kwiecień i maj. Niewiele czasu.

---
There is a moment in man's life, when even he starts cleaning his stuff. It is when he has to study :-).

I JUST DON'T FEEL LIKE STUDYING!!! But I have to. I plan the exams for April and May. Not much time.
A Anonymous Anonimowy na to:

Weszlam tu przypadkiem -dzieki Katrinie- i musze powiedziec ,ze ciekawy klimat panuje na tym blogu ...z deka spirystyczny ;>...Jeszcze tu wroce -ps. musze tez powiedziec ze jestem rozczarowana ,naprawde myslalam ze jestes wujkiem Pchelki :>... apropo's "checi" znam ten bol;)..pozdrawiam

3/11/2006 4:36 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

też tak mam w sesji:) Sprżatać chcę, przesadzać kwiaty, robić porząki w komputerze- wszsytko, byle tylko nie musieć się uczyć:))

3/13/2006 9:51 AM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close