środa, grudnia 19, 2007

Awans Słonia

Stefa dostała awans i podwyżkę. Awans po pół roku, a podwyżka taka, że mi szczena opadła. Nie dlatego, żebym wątpił w Stefę, tylko dlatego, że nie wiedziałem, że takie podwyżki tutaj dają. Chociaż dzisiaj się dowiedziałem, że w naszej branży w naszej okolicy wolnej siły roboczej jest mniej niż 1%. Więc firmy robią co mogą, żeby zatrzymać pracowników. Moja na przykład robi wszystko, żebym nie dostał tej cholernej zielonej karty i pracował jak niewolnik :-(.

PS. Jak ktoś ciekawy ile tej podwyżki dostała Stefa, to niech weźmie flachę żubrówki i przeczyta sobie zawartość alkoholu...
A Anonymous Anonimowy na to:

no to gratulacje. dobra podwyzka i awans nie sa zle. szczegolnie przed swietami. jestem zapisane na jakis job alert w twojej firmie i rzeczywiscie wczoraj przyszlo dosc sporo ofert.

12/19/2007 1:02 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

Gratulujemy tak wysokiego wzrostu wynagrodzenia. Całuski.

12/19/2007 3:39 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

No, to sie nazywa swiateczny bonus. Gratulacje!

12/19/2007 4:30 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

hjuston & smoki: Dziekuje bardzo:-)!

A podwyzka zubrowkowa m.in. dlatego, ze w koncu ktosik wzial pod uwage moj 6-letni staz pracy.
Pozdrawiam

12/19/2007 4:39 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

Ania - dzieki wielkie;-)

12/19/2007 4:40 PM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close