czwartek, maja 10, 2007

Dwa zdania na dzisiaj / Two thoughts for today

1. Rozpoczął się ostatni rok, kiedy mój wiek można zapisać na 5 bitach...
2. [ocenzurowano za kompletną niepoprawność polityczną, absolutny brak związku z punktem 1]!!!
---
1. The last year I can use 5 bits to code my age has just started...
2. [censored for absolute political incorrectness, no connection to point 1 though]!!!
A Anonymous Anonimowy na to:

urodzinki?
sto liat sto liat

5/10/2007 10:47 PM  
A Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to:

Notka dla przyszłych pokoleń ;-), kiedy dziecko zapyta starego ojca po pierwszej polskiej libacji urodzinowej "Tato, a co to jest ten stolat?"...

Stolat (rzeczownik) oznaczający coś co wymaga potrzymywania funkcji życiowych przy pomocy etanolu i jego pochodnych. Występuje w formie jedno i dwuwyrazowej:
1. wersja angielska: stomak, stomak
2. wersja niemowlęca: stolec, stolec,
3. wersja hjuston: sto liat, sto liat

;-)
PS. Chciałbym bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy pamiętali o moich urodzinach (ja o nich zapomniałem): Słoniowi, całej familiji, Qrom, Rafciom, Miniom, państwu Salabert, Kasi, hjuston, Mro, Kaczmarom i całej reszcie...

5/11/2007 10:05 AM  
A Blogger ania na to:

Nie wiedzialam, ale sie dolaczam staropolskim "nice driveway", czyli "na zdrowie" w wersji dla Amerykanow. Najlepszego.

5/11/2007 10:41 AM  
A Blogger Kate na to:

No ja też nie wiedziałam, przyznaję się, i wiem, że spóźniona mocno jestem, ale wszystkiego najlepszego! :)

5/16/2007 5:23 PM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close