piątek, kwietnia 20, 2007

Zagadka chemiczna / The chemical mystery

Wypatrzyłem dzisiaj coś takiego: / Today morning I noticed this:



Zagadka: Gdzie się podział niechlubny kwas ortofosforowy? / Trivia: What happened to the infamous orthophosphoric acid?
A Anonymous Anonimowy na to:

Na kolko chemiczne chodzilam w podstawowce. Napisz coz to, bo mi sie Google zacina.

4/20/2007 2:06 PM  
A Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to:

wypłukiwacz wapnia.

dla hardkorów: przepis na colę. już bym chyba wolał piwo warzyć, albo bimber pędzić...

4/21/2007 5:09 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

ja z chemii mialam zawsze troje. raz mi nawet grozila dwoja. (ale wtedy byly juz jedynki).

4/22/2007 10:53 AM  
A Anonymous Anonimowy na to:

ja z chemii tez zawsze troje mialam, brrr nienawidzialm tego przedmiotu!
A probowales ta cole diet plus?:) jakis smak ma inny czy co?

4/22/2007 4:24 PM  
A Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to:

nie próbowałem. cała innowacja jak rozumiem polega na dodaniu kilku minerałów (cynk i magnez) i kilku witamin z grupy B. i pewnie niedługo będą to reklamować jako "wskazane dla kobiet w ciąży"...

4/23/2007 2:19 PM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close