wtorek, grudnia 19, 2006

Słoń na kradwacie / Słoń in cubicle

Słoń się przeprowadził ostatnio do innego budynku i dostąpił zaszczytu zakosztowania kradwaciaka :-).
---
Słoń has been transferred to another building recently and has finally had a chance to try a cubicle life :-).

A Anonymous Anonimowy na to:

a krzeslo podgrzewane?

12/19/2006 5:32 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

cos ty- podgrzewane krzeslo? slyszalam ,ze od takiego krzesla chce sie siku. chociaz moja tesciowa ma takie i jakos mi sie nie chcialo. ale moze jestem wyjatkiem.

mam podbne zdjecie z poprzedniej pracy. wlasciwie to wszystko jest dokladnie takie same tylko czlowiek inny.
ja to mam taka teorie, ze lepszy kubik niz biuro bez okien

12/19/2006 7:05 PM  
A Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to:

kosztowałem podgrzewanych siedzeń w samochodzie. od razu się chce biec w krzaki.

12/19/2006 8:15 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

Ania: na szczescie nie:-).

Hjuston: a i owszem, kubik jak na hamerykanskie warunki do porzadnych nalezy:-), porownujac oczywiscie z biurem bez okien, ktore nota bene wlasnie wczoraj opuscilam.

Malzowin: tez sprawdzalam w czterokolowcu, ale zamiast siku, tylek cos dziwnie swedzial:-)))

12/19/2006 9:30 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

no to gratulejszyn Słoniq:)!!! Nie ma to jak własny qbik ;-)
Ja tez jezdzilam kiedys autem z podgrzewanymi seidzeniami ale siku mi sie nie chcialo...:)))

12/22/2006 5:52 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

Z pracy nie zdazylam, a w domu nie mam Waszych adresow mailowych wiec musze ta droga zlozyc zyczenia:(
Wszystkiego Dobrego na te Swieta!!!

12/24/2006 10:37 AM  
A Blogger Joanna Kuligowska na to:

Ta strona www zawiera wszystko co potrzebujesz wiedzieć o wycenie przedsiębiorstw.

9/30/2018 11:07 PM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close