czwartek, października 04, 2007

Ława przysięgłych / Jury duty

Straszną nudą wieje ostatnio z tego mojego bloga, bo piszę tylko o tym co wygrzebię w sieci, albo w skrzynce na listy... Ale już niedługo...

Zlękałem się okrutnie ostatnio, bo Stefa wygrzebała jakąś korespondecję z sądu. Okazało się, że to kwestionariusz na ławnika. Bycie ławnikiem to tak jak nasze wojsko: biorą ludzi z łapanki, gówno płacą i ciężko się wykręcić :-).
---
This blog is getting more and more boring, as recently I have only posted about my findings on the Internet or in the mailbox... But hopefully it will soon change...

I was quite scared recently when Stefa found a correspondence from a court in our mailbox. It turned out to be a jury questionnaire. Being in a jury is like Polish army: they take everyone, pay crap and it is hard to get out of it :-).
A Anonymous Anonimowy na to:

to masz juz obywatelstwo? bo tylko obywateli chyba biora.

10/04/2007 2:39 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

Brac moze i biora tylko obywateli, ale wysylaja nawet takim bez zielonej karty. Moj tata kiedys dostal wezwanie do stawienia sie na jury duty, a nie obywatel i rezydent.

10/04/2007 3:19 PM  
A Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to:

nie mam i dlatego mam nadzieję, że nie dane mi będzie dostąpić zaszczytu.

"the chair, the chair!".

10/04/2007 3:23 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

a to nie masz sie co martwic. niezle nudy sa na tym jury duty. raz bylam. ale na szczescie mnie nie wybrali. podobno jak przesluchuja to mozna mowic, ze sie jest za kara smierci itd i takich nie biora.

10/04/2007 6:55 PM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close