sobota, września 24, 2005


Jeden z pierwszych widoków o poranq w Hew Hampshire... / This was one of the views we saw early morning in New Hampshire...
A Blogger Kate na to:

No dobra... już zawsze będę codziennie sprawdzała Twojego bloga. Albo nie piszesz nic albo jak już zaczniesz to uch... Najpierw miałam ambicje, żeby skomentować każde zdjęcie, które zrobiło na mnie wrażenie, ale, kurde, wujku Zdzisku tu są same takie zdjęcia!;-) A przy wodospadzie wymiękłam całkiem...

PS. Nowy tytuł i opis bloga są niczego sobie, ale człowiek się przyzwyczaja i poprzedni nagłówek będę wspominać z łezką w oku ;-)

9/26/2005 11:31 AM  
A Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to:

mnie też się tytuł nie podoba (poprzedni podobał mi się jeszcze mniej :-), ale nie wymyśliłem jeszcze nic lepszego. przecież nie napiszę "dwa lata wśród [tutaj wstawić dowolny pejoratywny przymiotnik - będzie pasował doskonale]", bo nas deportują od razu :-), a ponieważ zamierzam sobie jeszcze trochę po nich pojeździć (po ludziach i po kraju :-), to może przynajmniej z takim tytułem nikt mnie nie pozwie od razu :-).

9/26/2005 1:53 PM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close