wtorek, lipca 10, 2007

Tour de US - podsumowanie / summary

Nareszcie koniec... Trochę mi bokiem wyszło postowanie tych wszystkich zdjęć. A z braku czasu jak widać przestałem je nawet ostatnio komentować. W każdym razie osobiście najbardziej podoba mi się zachodnio-północna część kraju. Zresztą wogóle wolę północ, bo na południu upały momentami takie, że można się wykończyć. To ja już wolę śnieg ;-).

Na koniec zebrałem wszystkie odcinki naszych 9,500 mil:
---
Finally the end... I was getting sick and tired of posting all these pics. And due to lack of time I stopped posting any comments. Anyway, in my opinion the most beautiful part of this country is North West. I prefer North anyway, because one can die of overheating in the South. I prefer snow ;-).

To summarize everything I listed all the posts related to our 9,500 miles:

Część / Part 1
Część / Part 2
Część / Part 3
Część / Part 4
Część / Part 5
Część / Part 6
Część / Part 7
Część / Part 8
Część / Part 9
Część / Part 10
Część / Part 11
A Anonymous Anonimowy na to:

Ile czasu byliscie w drodze? Marzy mi sie taki objazd Jueseju.

7/11/2007 10:45 AM  
A Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to:

my to zrobiliśmy w 3 tygodnie. brakło jeszcze jednego tygodnia na kilka miejsc po drodze: Crater Lake NP, Mt Rainier NP, Glacier NP, Bryce Canyon NP, Mt Rushmore NP, Badlands NP, itd, itd... Długo tak jeszcze mogę :-)

7/11/2007 1:29 PM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close