czwartek, października 20, 2005

U2

Właśnie wróciliśmy z koncertu U2. Cóż więcej pisać oprócz tego, że dupę urwało.

Słoń mnie namówił. Bilety dawno były wysprzedane, ale za radą naszego przyjaciela Antonia pojechaliśmy pod halę przed koncertem i udało się qpić dwa bilety. Zbiliśmy cenę prawie do nominalnej.

Widowisko było warte każdego dolara, którego zapłaciliśmy. Pomimo, że ostatnia płyta jakoś mnie nie zachwyciła i że nie zagrali kilkq klasyków, które bardzo chciałem usłyszeć, to i tak trzeba powiedzieć, że co Bono ma głos, to jego. Wypas.

Aparatu nie wzięliśmy, ale mamy kilka fotek z komóry. Jak będą znośnej jakości to może wrzucę. No i tak się zastanowiłem: do Polski przyjeżdżają zagrać jeden koncert na cały kraj, a tu w samym DC dwa koncerty pod rząd.
---

We have just arrived home after U2 concert. Do I need to say anything else, except from the fact that it kicked ass.

It was Słoń's idea. Tickets have been sold out for a long time, but we took our friend Antonio's advice and went to the hall before a concert. We got two tickets almost at the face value.

Despite the fact that their last album is not my favourite one and they did not play a couple of classic songs I wanted to hear, the show was worth every penny we paid. I have to admit that Bono's voice is amazing. Just unbelievable.

We did not take camera, but I have some pics from the mobile. I will check if they are worth putting here. And one more thing: they usually play one concert in Poland but two concerts only in DC, not to mention other US cities.







A Blogger Kate na to:

Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

10/20/2005 2:21 PM  
A Blogger Kate na to:

Wrrr... jak to mówi moja koleżanka: "odczuwam bezinteresowną zazdrość". Widziałam na dvd ich koncert z Bostonu (promowali wtedy "All that you can't leave behind") i tylko mogę sobie wyobrazić jakie widowisko było w DC. Dawaj foty, nawet jeśli kiepskiej jakości :)

10/20/2005 2:23 PM  
A Anonymous Anonimowy na to:

Kurcze, a jak byli w lipcu w PL to ja nie bylam:( za to moja kolezanka- tak - i mimo tego, ze mało tyych starych kawałkow grali, to U2 i tak zawsze jest super1

10/21/2005 8:11 AM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close