wtorek, lipca 19, 2005


Jeden z najbardziej niesamowitych domow jakie udalo nam sie zobaczyc. Wyglada tak drzwi na koncu naturalnego korytarza. / One of the most amazing houses we found. It looks like doors at the end of the natural corridor.
A Blogger Kate na to:

Rewelacyjne zdjęcie:) Powędruje na tapetę jak wreszcie będę miała neta w domu lub dyskietkę pod ręką :)
A tych reklam to nie dałoby się tak wyżej umieścić? Bo ja leniwa jestem i zjeżdżanie w dół, żeby klikać w te wszystkie bannery mnie męczy:P
I jeszcze jedno pytanie: jak to zrobić, żeby mieć w ogóle tkaie bannery? Ja chytra bestia jestem...:P

7/20/2005 3:03 PM  
A Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to:

Wrzuciłem reklamy trochę wyżej.
A co do bannerków: trzeba się zarejestrować na http://www.google.com/adsense/. Pewnie są inni dostawcy reklam, ale mnie zaciekawiło google ze względu na wyszukiwanie reklam w zależności od zawartości strony.

7/20/2005 5:15 PM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close